Introductie

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging als Technisch Support en Helpdesk Medewerker of heb jij ervaring als service- en onderhoudsmonteur in de machinebouw en ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière? Lees dan snel verder!

Organisatie

Onze opdrachtgever is een internationale organisatie die machines voor de voedselverwerkende industrie ontwikkelt en produceert. Met wereldwijd meer dan 1.300 medewerkers zijn zij een grote partij in de high-tech apparatuur van snijmachines.

Functie

De werkzaamheden bestaan o.a. uit: 
– Het is een combinatie van werkvoorbereiding, planning en voornamelijk het geven van technisch support

– Je bent een vraagbaak voor klanten en geeft technische ondersteuning; 
– Je logt op afstand in om storingen te inventariseren;
– Je plant beschikbare monteurs in om de storingen te verhelpen;
– Je verzorgt de werkvoorbereiding van nieuwe machines;
– Je verwerkt de weekrapporten van de monteurs.

Functie eisen

– Je bent in het bezit van een technisch diploma Werktuigbouwkunde, Elektrotechniek of vergelijkbaar op MBO-niveau;
– Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré;
– Je bent stressbestendig en in staat om onder moeilijke omstandigheden de juiste support te leveren;
– Je bent een teamspeler.

Aanbod

– 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen; 
– CAO Metaal en Techniek; 
– Uitstekend salaris en arbeidsvoorwaardenpakket;
– Uitdagende baan bij een internationale organisatie.

Inlichtingen

Past deze baan bij jou?

Aarzel dan niet en stuur je sollicitatie o.v.v. referentiecode SGR24095 naar stefan.de.groot@netlijn.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Stefan de Groot tel. 010- 303 54 63.

Wij verzoeken je om gemotiveerd te solliciteren en CV (met referenties) + salarisindicatie mee te sturen. Hoe duidelijker en completer je solliciteert, hoe sneller wij zullen reageren

Sollicitatie

Stefan de Groot 010 – 303 54 63